1/03/2010

خير اللهم اجعله خير يسوع ناداني

كنت راكب العربية مع صاحبي رايحين نستلم الارض اللي خدناها في مشروع ابني بيتك و اللي مساحتها ميه و خمسين متر وكنا معتقدين ان المساحة دي ثابته لكل الناس و بعدين لقيت صاحبي بيقوللي انا حلمت امبارح باننا استلمنا الارض و مساحتها 178 متر ماديتش اهمية للموضوع انا مش باصدق في الاحلام و التنبؤات و كده بعد شوية وصلنا للمدينة و رحت للجنة اللي بتسلم الاراضي و بعد ماعملنا الاجراءات لقيت الموظف بيقوللي انت حظك حلو جدا مساحة الارض بتاعتك 178متر فحسيت اني بحلم و انه يبدو ان فيه حاجات غير طبيعية في الحياة.
تاني حكاية:- كنت عند دكتور بس هوه من النوع اللي بيتأخر قوي طلعت من عنده الساعة 3 الصبح ووصلت بيتنا الساعة 4 قبل ما اوصل ب 5 دقايق وانا بعدي الشارع سمعت صوت حد بيغني او بيقول تراتيل كان صوته جميل جدا مش فاكر من اللي قاله غير كلمة يا يسوع قعدت ابص علي مصدر الصوت مشوفتش حد بس كنت حاسس بحالة نشوة جميلة.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق